Merkidentiteit en Huisstijl laten ontwerpen is erg belangrijk voor elk bedrijf en het is vaak het verschil tussen succes en mislukking. Als ondernemer heeft u een uniek ontwerp, merkteken, symbool, woorden of een combinatie van al deze dingen nodig om het imago te creëren dat uw producten of diensten onderscheidt van andere concurrenten. En omdat het primaire aspect van online marketing tegenwoordig online is, is het belangrijk dat uw commerciële identiteit wordt weerspiegeld in elk aspect van uw bedrijf, zodat uw doelklanten u gemakkelijk leren kennen.
Elke instelling heeft een verhaal te vertellen en dat verhaal wordt verteld door middel van afbeeldingen. Stel je voor dat je organisatie een boek is. Het is natuurlijk dat het eerste dat lezers naar je toe trekt de omslag is. Als de omslag van je boek niet jouw verhaal weergeeft of misleidend is, zijn de kansen om de interesse van de lezer te wekken snel verloren of verloren.
Als u al een logo heeft, is de volgende stap om dat logo op alle oppervlakken van uw bedrijf af te drukken.
Wij, bij Pixclouds, zijn gespecialiseerd in het creëren van een commerciële identiteit en het benadrukken van uw bedrijf als een professional, zowel voor uw afdrukken als online. Wij garanderen u de beste compatibiliteit tussen uw bedrijf en uw reclame- en printuitstraling voor de wereld.
Vertel ons uw behoeften en wij zullen u het beste advies geven over hoe uw bedrijf overkomt op uw doelgroep
De basiselementen van Huisstijl laten ontwerpen zijn onder meer:
– Logo ontwerp.
– Map • Correspondentiepapier • Visitekaartjes.
– Enveloppen met meerdere formaten • Kleine notitie (notitieboekje).
– Visitekaartje • Buitenkant • Oprollen • Reclamefolder.
– Sociale netwerkpagina’s • Website-interface.
– Muurposter • Wenskaarten • E-mailhandtekening.
– Personeelsuniformen • Auto-ontwerpen • Ontwerpen van de interne en externe interface van het bedrijf.
– Relatiegeschenken (pennen – bekers – kalenders).
– Contracten • Obligaties • Zegels.
– Instructiesbestand voor het afdrukken van ID’s en het juiste papiermateriaal voor elk item
– Logo
Het is de eerste van deze elementen omdat het de vorm en identiteit van het merk vertegenwoordigt en het meeste van wat het publiek ziet en waarmee het interactie heeft, en het ontwerp van het logo heeft regulerende regels die helpen bij het produceren van een coherent en uitgebalanceerd logo, te beginnen met het tekenen van blauwdrukken en prototypes met pen en papier, vervolgens de getekende ideeën overbrengen naar ontwerpprogramma’s op de computer door het gebruik van afbeeldingen Vector, beginnend met het tekenen van de belangrijkste punten en lijnen, dan het ontwikkelen van de basisvormen van het logo en tenslotte het inkleuren van het logo in de kleuren die passen bij de aard van de visuele identiteit en het merk, en het moet duidelijk, eenvoudig en onderscheidend zijn.
– kleuren
Als je eenmaal een uitstekend logo hebt ontworpen dat voldoet aan de behoeften van het merk en zijn publiek, kun je het kleurenpalet van de visuele identiteit verkennen, en kleur is een van de belangrijkste onderscheidende kenmerken van het merk van zijn concurrenten en het is wat roept de emoties van de doelgroep en leidt tot de vestiging van het merk in de hoofden.
– pictogrammen
Pictogrammen zijn wat wordt gebruikt in websites, mobiele applicaties en zelfs in reclamepublicaties, waar ze worden gebruikt om de geleverde diensten, de categorieën producten of diensten of de beschikbare functies van het merk aan te duiden, en deze pictogrammen moeten de kleurenschema’s volgen gebruikt in de visuele identiteit, en kan worden afgeleid van het logo zelf, en het ontwerp van pictogrammen regels vergelijkbaar met het ontwerp van logo’s.
– Handleiding voor visuele identiteit
Het ontwerp van elk element moet de benadering van het visuele identiteitsontwerp als geheel volgen, maar om dit op een correcte, professionele en foutloze manier toe te passen, moet een handleiding voor de visuele identiteit worden geproduceerd, met gedetailleerde uitleg over het gebruik van de visuele identiteitselementen en hoe de visuele identiteitsontwerpmethode toe te passen op alle materialen die eerder werden gebruikt Het merk, en daarmee het merk, handhaaft een uniforme stijl voor al zijn materialen, producten en advertenties, wat grote merken over de hele wereld doen.
Het is erg belangrijk om de elementen van de visuele identiteit zoals kleuren, lijnen, vormen en andere toe te passen op alle materialen die door het merk worden gebruikt om onderlinge integratie te bereiken en om dit merk in de hoofden van mensen te versterken en te consolideren, wat bijdraagt aan de verspreiding en het succes van dit merk.
Als u op zoek bent naar Huisstijl laten ontwerpen in Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen, Tilburg, Almere, Breda, Nijmegen en door heel Nederland, en kwaliteitswerk bij het creëren van uw merkidentiteit, dan zijn wij er voor u. Wanneer u een prijsopgave aanvraagt, worden de kosten berekend op basis van de gegevens die u ons verstrekt. U bent verzekerd van een concurrerende prijs en uitstekende service, dus we zijn blij om ons nu al uw behoeften te vertellen.